RSS
RSS
Sklepik Mistrza Gry
bannière
Forum jest własnością personelu i jego członków. Zakaz kopiowania treści forum.

Academy UmbrellaFORUM SZKOLNE · AVATARY ANIME/MANGA/RYSUNKOWE · 250*420

Akademia Umbrella od setek lat zajmuje się wykształceniem młodych osób oraz przygotowaniem ich do życia. Nie jest to jednak taka zwykła szkoła, jaką każdy z nas zna. Nudne lekcje historii, topiąca mózg matematyka, pisanie sprawozdań? Nic z tych rzeczy, gdyż ta szkoła zajmuje się szkoleniem przyszłych zabójców. Strzelanie, alchemia, bezszelestne poruszanie się – to tylko część zajęć, na jakie uczniowie tutaj uczęszczają. Sama szkoła znajduje się na niewielkiej wyspie, o której niewiele osób ma pojęcie. Cała instytucja jest trzymana w ścisłej tajemnicy, a jedyną grupą osób, które o niej wiedzą, to absolwenci, pracownicy oraz zarząd tej szkoły. Obecni uczniowie nie są zaliczani do tej kategorii, gdyż podczas ich nauki nie mogą oni opuścić wyspy. Ci, którzy zostali wysłani bądź zgłosili się do tej szkoły, nie mają innego wyjścia, jak uczyć się fachu zabójcy. Każdy, kto nie zdał do następnej klasy, ma obowiązek powtórzenia roku, a jeśli ktoś decyduje się przedwcześnie odejść, automatycznie podpisuje na siebie wyrok śmierci, poniewa takie osoby podlegają eksterminacji. Próby ucieczki również na nic się zdadzą, bo każdej osobie przebywającej na wyspie, włącznie z kadrą szkoły, zostaje wszczepiony chip, a szkoła ma podgląd na to, gdzie się każdy znajduje. Na samej wyspie prócz szkoły znajduje się również miasteczko, w którym żyją ludzie – nie jest to jednak normalne miasteczko, jak każdy z nas mógłby sobie wyobrazić, gdyż pełni ono rolę więzienia. Wysyłani są tutaj ludzie, którzy zostali całkowicie wydaleni ze społeczeństwa, czy to za kradzieże, morderstwa, gwałty etc. Nikogo więc nie dziwi tutaj, jeśli ktoś umrze lub zniknie w niewyjaśnionych okolicznościach. Oprócz miasteczka znajduje się też tutaj arena, gdzie corocznie odbywają się zawody, na których ludzie walczą, nie trzymając się żadnych zasad. By wygrać nie trzeba jednak zabijać swojego przeciwnika, a wystarczy wykluczyć go z walki, jednakże „wypadki” się zdarzają. Prawda?

staffeux
11.09.2021Rozpoczął się kolejny event. Co to za trup?
29.08.2021Dziękujemy za wzięcie udziału w naszym pierwszym mini evencie.
27.08.2021Otwarcie forum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Sklepik Mistrza Gry  :: dział administracyjny :: DZIAŁ INFORMACYJNY :: Dodatkowe informacje |
 
Academy UmbrellaGame Master
# Sklepik Mistrza GryCzw Sie 26, 2021 6:13 pm

Sklepik Mistrza Gry

Aby wykupić uzupełnij poniższy kod:

Kod:
[b]Nick postaci:[/b]
[b]Chce kupić:[/b]
[b]Ilość przedmiotów:[/b]

Jeden kod to jeden zakup.


PIERWSZA POMOC

Bandaże
tamuje krwawienie
-5 obrażeń
20PF

Woda utleniona
zabezpiecza przed zakażeniem
-2 do obrażeń
10PF

Pęseta
Pozwala wyciągnąć kulę z ciała
-4 obrażeń (tylko w przypadku postrzału)
15PF

Skalpel
Przydatny przy wyciąganiu kuli po postrzale (zwiększa szanse powodzenia), może służyć za broń +1 do zręczności12PF

Igła i nici
Niezbędne do zszycia poważniejszej rany
-4 obrażeń
14PF

Maść na obicia
-2 obrażeń8PF

Leki przeciwbólowe
30 tabletek, można użyć tylko raz na sesje
-2 do obrażeń za każde 4 tabletki
15PF

Zestaw plastrów
20 sztuk w różnych rozmiarach, działają wyłącznie na drobne zadrapania
-1 do obrażeń | można użyć max 3 razy na sesje
15PF

Opaska uciskowa
-3 do obrażeń12PF

Szyna
Usztywnia złamaną kończynę i umożliwia szybsze gojenie
-5 obrażeń
20PF




STRÓJ I AKCESORIA

Skórzane rękawiczki
Nie zostawia odcisków palców, łatwiej operować niektórymi przedmiotami jak np. garota +3 do zręczności25PF

Kamizelka kuloodporna
Zatrzymuje pociski małego kalibru na korpus, ale swoje waży
-2 do zręczności
40PF

Buty na solidnej podeszwie
Umożliwiają ciche poruszanie się
+2 do zręczności
30PF

Encyklopedia roślin
Pomaga tworzyć lepsze trucizny
+4 do inteligencji
20PF

Podręcznik medycyny
Pomaga przy jakichkolwiek zabiegach medycznych
+2 do inteligencji
20PF

Książka o balistyce
-3 do otrzymywanych obrażeń | -1 do zręczności18PF

Brzytwa
+3 do zręczności15PF

Inhalator
Pomaga w oddychaniu14PF

5 saszetek narkotyków
mogą powodować halucynacje
+3 do siły
20PF

Pistolet flarowy
Umożliwia wezwanie pomocy w krytycznej sytuacji20PF

Lornetka
Przydatna do obserwowania celu z dużej odległości10PF

Latarka
Służy do oświetlania ciemnych miejsc10PF

Namiot
Niezastąpiony jeśli jesteśmy zmuszeni spędzić noc w terenie15PF

Lina
Trzeba się gdzieś wspiąć, lub zejść na dół, a może trzeba kogoś związać?
Lina ma wiele zastosowań
10PF




BROŃ BIAŁA

tasak
+1 do zręczności | +1 do siły20PF

sztylet
+3 do zręczności | -1 do siły30PF

nóż bojowy
+1 do zręczności | +2 do siły32PF

Nóż kuchenny
+1 do zręczności | -1 do siły15PF

Miecz
+2 do siły | +2 do zręczności | +1 do zadawanych obrażeń40PF

Kastet
+2 do siły | +1 do zręczności25PF

Buzdygan
+2 do siły | -1 do zręczności | +1 do zadawanych obrażeń25PF

Młot
+3 do siły | -2 do zręczności | +2 do zadawanych obrażeń30PF

Topór
+4 do siły | -3 do zręczności | +2 do zadawanych obrażeń35PF

Siekiera
+4 do siły | -2 do zręczności30PF

Sierp
+3 do zręczności | +1 do zadawanych obrażeń30PF

Włócznia
+2 do siły | -1 do zręczności25PF




BROŃ MIOTANA

shuriken
5 sztuk | +2 do zręczności | +1 do celności | Każdy shuriken jest jednorazowy20PF

noże do rzucania
10 sztuk | +1 do zręczności | Każdy nóż jest jednorazowy15PF




BROŃ MIOTAJĄCA

dmuchawka
+2 do zręczności | -1 do siły | -1 do celności18PF

Łuk
+3 do zręczności | -1 do celności30PF

kusza
-2 do zręczności | +2 do celności | +2 do zadawanych obrażeń35PF




BROŃ PALNA

Pistolet skałkowy
+1 do celności15PF

rewolwer
+1 do celności | +1 do zadawanych obrażeń20PF

pistolet samopowtarzalny
+1 do celności | +1 do zadawanych obrażeń20PF

pistolet maszynowy
+1 do celności | -1 do zręczności | +2 do zadawanych obrażeń30PF

karabin szturmowy
-2 do zręczności | +3 do zadawanych obrażeń45PF

karabin snajperski
+2 do celności | +1 do zadawanych obrażeń25PF




DODATKOWE

tłumik
Pomaga pozostać niezauważonym podczas strzelania18PF

Luneta do karabinu
+3 do celności15PF




FUNKCJE

Leader Elite
Funkcja lidera grupy Elite200PF

Leader Brutes
Funkcja lidera grupy Brutes200PF

Leader Bookworm
Funkcja lidera grupy Bookworm200PF

Leader Rats
Funkcja lidera grupy Rats200PF

PRZEWODNICZĄCY klubu
Dostępne: Gang motocyklowy; Klub miłośników broni; Klub zielarski; Klub tortur; Klub BDSM; Klub sportowy; Klub fotograficzny 100PF

Zastępca klubu
Dostępne: Gang motocyklowy; Klub miłośników broni; Klub zielarski; Klub tortur; Klub BDSM; Klub sportowy; Klub fotograficzny75PF






Academy Umbrella
Academy Umbrella

Pseudonim :
Academy Umbrella
Wiek :
0
Obrażenia :
-

Leam 'Panda' WhiteClass I A
# Re: Sklepik Mistrza GryNie Paź 03, 2021 7:07 pm
Nick postaci: Leam 'Panda' White
Chce kupić: Sztylet
Ilość przedmiotów: 1 szt.

~ dodane
Leam 'Panda' White
Academy Umbrella

Specjalizacja :
ASSASSIN
Pseudonim :
Panda
Wiek :
21
Obrażenia :
0%

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach