1.1 Zarejestrowanie się na forum jest jednoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.3 Główną władzę na forum sprawuje administracja - jej członkowie mają ostateczne słowo. Jednak w razie popełnienia błędu, wypada w kulturalny sposób zwrócić na to uwagę. Również wypada wybaczyć, jeżeli w danym momencie nikogo z administracji nie zastanie się na forum, bowiem nikt nie jest robotem.
1.4 Forum jest autorskie pod względem fabuły, a grafikę oraz kody zaczerpnięto ze stron internetowych.
1.5 Nick powinien składać się z imienia i nazwiska, czyli pełnego mienia naszej postaci. Konta z nickami zawierającymi cyfry, znaki specjalne, pisane tzw. trawką, będą usuwane.
1.6 Na forum panuje równość. Administracja rozwiązuje problemy, zajmuje się wszystkim, co związane z prowadzeniem forum, ale najważniejsze jest zdanie użytkowników. Nie tworzymy na forum tyranii, a każdy nowy użytkownik jest mile widziany.
1.7 Multikonta na forum są dozwolone. Ale nie przesadzajcie z ich ilością. Przed każdym założeniem nowego multikonta zastanówcie się czy jesteście w stanie być aktywni na pozostałych kontach.
1.8 Konflikty prosimy rozwiązywać między sobą - nie w tematach forum czy chatboxie.
1.9 Każdy nowy użytkownik jest zobowiązany do uzupełnienia swojego profilu, tematów, a także do wgrania awatara w jak najszybszym czasie.
1.10 Administracja zastrzega sobie prawa do zmiany regulaminu, a także zobowiązuje się do poinformowania użytkowników o ewentualnych zmianach.
1.11 Prosimy na forum nie zamieszczać treści namawiających do rasizmu, seksizmu, nazizmu i innych izmów. Owszem, wasza postać ma prawo do własnych przekonań - jednak trzeba pamiętać o umiarze i dobrym smaku.
2.1 Nie można pisać w działach fabularnych bez uprzedniego napisania Karty Postaci i zaakceptowania jej przez uprawnioną do tego osobę.
2.2 Każdy na napisanie posta ma czas pięciu dni - wyjątkiem jest wcześniejsze usprawiedliwienie się u administracji oraz wyjątkiem są sesje przeprowadzone z mistrzem gry, który ustali datę napisania postów.
2.3 Tworzenie jakichkolwiek postaci kanonicznych jest zabronione. Wykażcie się kreatywnością!
2.4 Administracja nie zezwala na modyfikację wzoru Karty Postaci.
2.5 Na forum dostępna jest multilokacja. Zależy nam jednak aby każdy z was trzymał się chronologii, żeby forum było poukładane i nie wkradł się chaos. - multilokacja to przebywanie w wielu miejscach na raz bez ograniczeń. Prosimy, żeby każdy użytkownik na początku swojego posta pisał coś takiego:
/nr rozgrywki - zgodny z dziennikiem sesji.
Tak będzie łatwiej odnaleźć się w waszych rozgrywkach. Prosimy jeszcze o utrzymanie chronologii w dzienniku sesji. *
2.6 Wszystkie posty piszemy w języku polskim, przestrzegając zasad ortograficznych czy interpunkcyjnych, a także nie zapominając o literach charakterystycznych dla języka polskiego. Zapożyczone zwroty, czy podobne rzeczy prosimy umieszczać jedynie w dialogach. W postach fabularnych zakazane jest używanie emotikon.
2.7 Posty powinny zawierać minimalnie dziesięć zdań, w tym kilka rozbudowanych. O wiele ciekawiej czyta się coś, gdzie są jednak zawarte jakiekolwiek opisy i przemyślenia naszej postaci, nie wspominając już o dialogach!
2.8 O wszelkich zadanych obrażeniach/uszczerbków na zdrowiu/śmierci decyduje MG, oznacza to, że wszelkie walki są dozwolone bez zgody drugiego gracza.
2.9 Na fabule nie możemy spotykać postaci, które są naszymi multikontami.
2.10 Zezwalamy na sceny dla pełnoletnich, a także nie narzucamy na was cenzury słownej - jednak za nagminne rzucanie paniami lekkich obyczajów i męskimi narządami rozrodczymi w opisach będzie należało się ostrzeżenie. Sceny erotyczne oznaczamy oznacznikiem +18.
2.11 Wszystkie misje i wydarzenia fabularne nadzoruje Mistrz Gry. Także i on ma prawo wejść bez ostrzeżenia na czyjąś fabułę i nieco w niej namieszać.
2.12 Opuszczając temat powinniśmy to zaznaczyć, dodając na koniec postu z/t (z tematu) bądź nmmt (nie ma mnie tu).
2.13 Każdy post Mistrza Gry będzie zakańczany notką z informacją, kiedy pojawi się jego następny post. Czas jaki Mistrz Gry Wam przeznaczy, będzie zależał do wielu czynników. Notka będzie wyglądać następująco: Następny post Mistrza Gry pojawi się najpóźniej [xxx] między godziną [xxx], a [xxx]. Do tego czasu gracze biorący udział w rozgrywce, bez względu na ich ilość, mają czas na napisanie posta fabularnego, inaczej zostaną pominięci w kolejce, a Mistrz Gry będzie miał prawo w dowolny sposób pokierować postacią. W następnej kolejce gracz może już normalnie dołączyć do gry, stosując się do tego co działo się z jej postacią, gdy prowadził ją MG.
3.1 Avatary muszą przedstawiać postacie pochodzące z anime/mangi lub być w postaci rysunkowej.
3.2 Wymiary avatarów powinny być równe 250x420 pikseli - w innych wypadkach, użytkownik będzie proszony o dopasowanie się do nich.
3.3 Sygnatury w podpisach nie powinny rozciągać forum w żaden sposób. Ich maksymalną szerokością może być 400 px - a długość nie ma limitów - chociaż prosimy w tym miejscu o rozsądek.
3.4 W razie problemów z grafiką dla siebie - każdy ma prawo poprosić o pomoc grafików w dziale "avatarnie".
3.5 Staramy się, aby na naszej grafice nie były widoczne intymne części ciała. Klatki piersiowe pań i panów są w porządku - tak jak kawałek pośladków - ale prosimy bez narządów rozrodczych.
3.6 Zarezerwowany wizerunek jest w momencie napisania karty postaci i po jej zaakceptowaniu przez administratora.
|
|